Co to znaczy sukces na YouTube?*

*W przypadku konta firmowego lub działania w specyficznej niszy Większość z nas ogląda na YT twórców, których kanały mają bardzo duże zasięgi i setki tysięcy subskrybcji. Dlatego właśnie to wydaje się wynikiem, do jakiego należy od początku oczekiwać. Powiedzmy, że zakładasz firmowy kanał, zamieszczasz tam pierwszy, drugi, trzeci film i czekasz aż WYSTRZELI! Starasz się, przygotowujesz świetne merytorycznie scenariusze, inwestujesz w sprzęt nagraniowy, dbasz o atrakcyjną formę, ciekawy…

Czytaj więcej

Jeden plan zdjęciowy, wiele efektów – jak go zorganizować?

Ostatnio pisałam o tym jak ważne w produkcji wideo i sprawnym wideo marketingu jest maksymalne wykorzystywanie dnia zdjęciowego oraz o tym na ile sposobów możesz spożytkować materiał zebrany w czasie jednego dnia nagrań. Tu przeczytasz cały wpis: https://poszlomedia.pl/2022/02/09/wideo-marketing-z-glowa-czyli-wykorzystaj-jeden-film-na-wiele-sposobow/ Na końcu wpisu pojawia się pytanie o to co zrobić, aby taka multiplikacja zadań i celów, a w ostateczności tak szerokie wykorzystanie zgromadzonych materiałów było w ogóle możliwe. Postaramy się odpowiedzieć opisując jak my to robimy …

Czytaj więcej

Jeden film, wiele zastosowań i korzyści – jak to zrobić?

Przy prawie każdej produkcji wideo najdroższe są nagrania. Mogą one stanowić największy udział w kosztach całej realizacji. Na jeden dzień zdjęciowy składa się wiele elementów, często praca grupy specjalistów, czas aktorów i/ lub innych osób występujących w filmie, a poza tym lokacja, scenografia i oczywiście sprzęt (eksploatacja, amortyzacja czy wynajem). Dlatego tak ważne jest, aby wykorzystać ten dzień maksymalnie i na koniec móc wyciągnąć z nagranych…

Czytaj więcej

Dlaczego wideo sprzedaje najlepiej? Część 2 – Algorytmy lubią filmy

Wideo jest formatem faworyzowanym przez większość najpopularniejszych platform social media. YouTube jest do tego dedykowany, Facebook od dawna komunikuje wprost, że filmy i transmisje live to forma, która dostaje większe zasięgi, a Instagram nastawiony na zdjęcia, od czasu przejęcia przez Facebooka również faworyzuje treści wideo, a przynajmniej tak zapowiada podkreślając, że filmy to przyszłość. Dlaczego tak się dzieje? Platformy te dbają o to, by użytkownicy przebywali na nich jak najdłużej, a to właśnie filmy zatrzymują ich najskuteczniej.…

Czytaj więcej

Dlaczego video sprzedaje najlepiej? Część 1 – Nasze mózgi lubią video

Videomarketing od lat buduje swoją pozycję i coraz bardziej wygrywa atrakcyjnością, energią i faktem, że jest najłatwiej przyswajalną formą, nie tylko w social media. W wielu branżach to właśnie video najlepiej generuje leady sprzedażowe, zwiększa ruch na stronie internetowej, ale także buduje świadomość marki i lepiej angażuje odbiorców! Opowiemy dlaczego tak jest. Zaczynamy od krótkiego tekstu o tym jak to jest z tym naszym mózgiem i dlaczego na ogół wolimy oglądać niż czytać. Ludzki…

Czytaj więcej